Ett Snöigt Sälen

Inlägget publicerades 2011-12-09
klockan 22:17:02
Då var man hemma i Sälen igen för en helg hemma. Släpptes av här hemma efter ett pass med slalom uppe i tandådalen med gymnasiet. Jävlar va med folka det är här uppe nu, inte trodde jag att det skulle vara det heller! Men backen var full med folk o inte blev de nå bättre av at det hade snöat så mycket heller eftersom alla hade så svårt att ta sig ner ;)

Jag kom i alla fall hem vid två då jag direkt gick ut o skotta bort all den snön som kommit nerer vid garaget så mamma och pappa slapp göra det när dem kom hem! ibland är man väl världens bästa dotter ;)

Nu sitter jag i soffan och har precis kollat på Idol finalen efter en god middag, men snart blir det säng dags och börja ladda för en dag i Trysil imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0