Funäsdalen!

Inlägget publicerades 2011-12-15
klockan 17:19:54
Då har man förflyttat sig från Hemsedal till Funäsdalen där vi nu ska spendera tre dagar. Eftersom jag har varit i Hemsedal (alltså norge för er som inte förstod) så har jag inte haft något internet och därför har jag inte kunnat blogga. Men om jag ska summera dagarna i Hemsedal så var det två dagar med SG och första dagen gick väl sådär, lyckades köra rakt in i en käpp och det resulterade i en blå slagen Greta och en 23 plats vilket inte var så bra. Andra dagen gick inte heller nå bra eftersom jag körde ur, men det är bara o ta med sig det possitiva (vilket inte var så mycket) och börja ladda inför tre GS tävlingar här i Funäs! Nu blir det mat och kanske lite wii spelande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0