Malung!

Inlägget publicerades 2011-12-19
klockan 19:43:58
Då var man hemma i malung igen då. Bloggade inget igår för att för det första så var jag så besviken på mig själv efter dagens tävling och för det andra orkade jag ver kligen inte. Men nu är jag i alla fall hemma i malung och hade idag min sista skoldag innan ett välbehövligt jullov, blev dock bara en lektion idag. Asså skolan tar verkligen kål på mig! en lektion i veckan, hur i helvete tror dom att vi ska överleva denna belastning! Nej skämt o sido (som våran sämhällslärare säger) imorgon är det åkdag i trysil och sista dagen med skolan innan jag drar hem, kan verkligen inte fatta att det är Jul på Lördag och inte har man köpt några julklappar än :s Men det tar jag i veckan, men nu blir det lite varm chokland och en varm filt. Kram o puss o hej o allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0