Baby, I was born this way.

Inlägget publicerades 2011-02-23
klockan 16:33:40
hello! sorry för dålig uppatering, men jag inte så stor lust att skriva längre tråkigt nog o det dumma är ju att jag vet att om jag tar bort bloggen kommer jag ju ha en massa saker att skrivca om :s ja de e lite krongligt det här ;)

Var ju iaf som vanligt med Malung idag och träna och jag kan ju inte direkt säga att det gick bra, men så är det ibland ;) imorgon drar jag till Övik för att tävla lite och då hoppas jag att det kommer gå bättre, eller ja jag vet att det kommer att gå bättre ;) Men eftersom jag drar dit kanske det inte blir någon bloggning men jag tror nog att det kommer bi iaf ett ;)

nästa vecka är det sportlov och förmodligen blir det ett väldigt späckat schema eftersom att jag är borta på måndag o tävlar sen kanske jag ska till torsby o träna med dom sen ska jag hinna med att åka till uppsala i två dar med Fanny o sen hinna hem till Vasaloppet, men va fan bara man vill så går det ;)

Men nu ska jag inte tråka ut er nå mer utan säger tack o hej så kanske vi hörs imorgon eftersom det blir 5 h bilresa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0