Green!

Inlägget publicerades 2011-02-04
klockan 19:30:09
Ja då var det äntligen Fredag igen! det är alltid lika skönt med Fredag även fast man vet att det bara är två dagar av helgen och sen ska man till skolan igen. Men på Fredagar kan man verkligen känna att man är ledig, sen när lördagen kommer kan man ta det lungt men när söndagen kommer kommer ångesten tillbaka eftersom man vet att man(jag) inte har gjort varken läxor eller änns tänkt på skolan. Men hallå! man måste väl ha ett liv också eller?

Men nog om mina helg bekymmer imorgon drar jag och pappsen till funäsdalen för lite tävling, hoppas verkligen på att det kommer gå bra denna helg annars vet jag inte vad jag ska göra, men jga får börja med att tänka positivt det är alltid bra!
Jag har iaf börjat min uppladdning med att dra på mig min nya onepiece köpt en vitamin well, för att riktigt få vitamin kicken (yeh right... tänk att man kan lura på folk så mycket :s) och satt mig med datorn i knät och letat kläder. Jo jag vet det är inte riktigt den uppladdning som jag borde ha menmen ;)

Jag tänkte att jag avslutar inlägget med lite bilder på kläder som jag fastnade för under min uppladdning ;)



De var några av grejjerna jag hittade.
Jag hittade också en jätte fin klänning som jag skulle vilja ha på skolavslutningen, synd bara att den bara fanns i s/m och inte xs/s :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0