heya!

Inlägget publicerades 2011-02-13
klockan 18:19:14
tjena mittbena sweeties! Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag känner att jag inte har haft tid, all plugg o träning har tagit upp tiden och så kommer det förmodligen att fortsätta men jag ska försöka skriva så mycket jag kan ;)

Vi har iaf gjort klart dom svenska nationella proven i veckan, och jag måste faktiskt erkänna att det kändes ganska så bra, men jag var lite nervös och det gick inte lika lätt som när vi har tränat på gamla prov men jag tror det gick bra ;)

Igår var jag och mamma uppe på fjället och kolla lite och självklart så hitta några sjukt snygga kläder! en tröja på Altityd på gallerian och två stycken tröjor/tunikor på sportshoppen på högis, men självklart så skulle det vara svinit dyrt allla kosta över 1000:- så nu måste jag bestämma mig vilken jag vill ha mest och det är svåååårt!! men men de blir säkert bra ;)

Men nu ska jag hoppa in i duschen o sen lägga mig i sängen med min one piece o kolla på några filmer, tror det blir Burlesque (stavning?) och Love and outher drugs.
jag är ju en av dom få som inte diggar Solsidan så himla mycket längre ;)

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0