Home!

Inlägget publicerades 2011-02-16
klockan 14:06:29
Eftersom jag är ledig på onsdagar och är med Malung skidgymnasium o tränara så var det tänkt att jag skulle det igad också. Men så blev det inte för dom hade tydligen tränat igår kväll ist för idag, så jag fick en privat träning men våran tränare Niklas. De kan ju inte bli bättre, för det första få man vara ledig från skolan o sen får man en hel bana för sig själv med egen tränare (som inte är min pappa ;)) och sen får man åka hem o vila hela dagen! ja de är nog de bästa som finns ;)

Nu sitter jag iaf i soffan och har precis kollat på VM o sverige tog brons i lag tävlingen! :D fan va bra!
Ska nog vila lite till sen skajag ta tag i lite läxor så jag inte ligger allt för efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0