Kärlek!

Inlägget publicerades 2011-02-21
klockan 17:12:05
Nu tänker ju ni äntligen skriver hon, o jag det kan jag ju hålla med om men jag har faktiskt inte hunnit med (a) har ju varit på lite olika ställen mm och har då inte kunnat blogga men jag gör ju det nu, inte sant? ;)

Men jag har iaf gått o förälskat mig nu idag, och nej det är inte någon kille så kul ska ni inte få det ;), nej det är faktist lite kläder från Jofama by Kenzas ny vår kollektion. Jag är hellt såld, så sjuuuuukt snygga kläder, tur e det då att fanny och jag drar till Uppsala nästa vecka så jag kanske får med mig hem ett par shorts eller nått sånnt ;) lägger upp bilder på kläderna så ni får se ;)


LOVE!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-23 @ 09:41:34
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0