Tillbaka! ;)

Inlägget publicerades 2011-02-03
klockan 18:37:06
Nu är jag tillbaka för en stund, får se hur länge det varar men en lite stund iaf hoppas jag ;)
Det har inte hänt så himla mycket och även fast det har hänt lite gran så orkar jag faktiskt inte ta upp det nu ;)

Jag nämde ju att jag beställde en onepiece här för ett tag sen, och den har nu äntligen kommit! :D finns bara ett minus med den och det är att det var inte ett sånnt där mjukt tyg innuti som jag trodde att det skulle vara ;) men annars är den sjukt snygg o jag ångrar verkligen inte att jag valde den här ;) (bild kommer längre ner)

Men nu tror jag att jag ska sätta på mig glasögonen mysa ner mig ännu mer i onepiecen, skruva upp volymen på musiken och börja träna på no´n som vi har till imorgon ;)

Lite smått o gott:

Jag (Bjuder lite på mig självo mitt gula ansikte;p)
 
Jag & Frida

Onepiecen ;D

Jag & Frida igen!

fick bli lite bilder eftersom jag inte varit inne på ett tag ;)

// Gretchen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0