Alla dessa ansöknigar

Inlägget publicerades 2011-01-11
klockan 15:55:19
just nu sitter jag ock försöker leta skidmeriter från 2-3 år tillbaka till min ansökan till skidgymnasie, o det är då inte lätt! för det första ska man ju hitta bra meriter och för det andra ska man å det att se bra ut! :o nej lätt är det då inte :(
Och sen ska man ju rangordna gynasierna 1-10 på vilka man hellst vill gå på och det är ännu svårare!
Tänk om jag inte kommer in alls på något skidgymnasie hur gör jag då?!
Nej det här gillar jag verkligen inte!!

Men till något annat, idag har jag varit hemma hela dagen eftersom jag har varit sjuk, hade förmodligen feber igår i skolan så ;) Så jag har väl mäst sovit hela dagen, men det är skönt ;)
Men u ska jag göra något vettigt av dagen och gå och laga lite mat ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0