Jaaaaaa!!! :D

Inlägget publicerades 2011-01-06
klockan 20:37:04
Heja Sverigen och go André Myrher och Mattias Hargin! :D måste ju säga att det är jävligt coolt att köra upp sig från 30 plats i första åket till en slutlig tredje plats, herregud Mattias!.
Och André vinner! ja jag måste faktiskt erkänna att jag har haft fel Sverige kan faktiskt vara bra på någonting ;)

Men nog om det. Imorgon drar jag upp tidigt och åker lite skidor i tre timmar sen kommer Amanda upp så hade vi tänkt bada lite. Kul att man äntligen får göra något som inte har med skidor att göra på lovet ;)

 Det blev ingen färgning av håret idag eftersom jag ska åka upp o bada imorgon, men jag tar det imorgon kväll ist ;)
Då slänger jag förmodligen upp för och efter bilder också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0