Nu är det bestämmt ;)

Inlägget publicerades 2011-01-05
klockan 21:50:29
Då var vi äntligen hemma igen, det gick tyvär inte så bra idag heller men så är det ibland ;)

Imorgon blir det förmodligen en kojj dag för mig eftersom det ska bli dåligt väder, men på Fredag ska det bli fint igen så då blir det en heldag på fjället :)

Nu tror jag faktiskt att jag har bestämt mig. Imorgon ska jag köpa toning till håret, självklart börjar man ju bli lite orolig att det inte ska bli bra men det är ju ändå bara tonig så om jag blir onöjd så får jag väl tvätta håret extra många gången innan måndag ;)

Men vi får väl se imorgon hur det blir men ha det så bra så länge :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Tackar ;)

2011-01-05 @ 22:59:55
URL: http://youlie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det blev en hel dag på fjället men inte på skidor:P:D

2011-01-07 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0