Shit!

Inlägget publicerades 2011-01-03
klockan 19:25:51
Ja då var vi framme i Vemdalen och vi har precis stoppat i oss lite mat :) o jag säger då bara det Shit va fint de e! de e fan finare här än vad vi har hemma :o (jag tar nog med mig lägenheten hem;p) Jag fick även det största rummet, synd bara att jag måste dela det med mamma ;).

Vi ska nu vara här i två dagar eftersom Edvin ska tävla så vi får hoppas på det bästa för hans del, för min del får vi hoppas på att det inte blir för kallt och att det finns mycket fint i sportshoppen ;)

Nej nu ska jag nog hoppa in i bastun så kanske vi hörs imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Haha, men man värmer marshmallowsen så de blir mjuka, nästan smälta och sen blandar man ihop det med florsocker, olja och lite vatten så det blir till en deg ;)

2011-01-03 @ 20:03:16
URL: http://youlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0