Trettondagen heter det va?

Inlägget publicerades 2011-01-06
klockan 11:58:14
De heter trettondagen va? för igår var det trettondagsafton, eller? aja skit samma det är röd dag iaf så frisören har inte öppet så jag kan inte köpa toning där :( men jag ska väl försöka hitta nått på konsum annars får jag vänta till imorgon ;)
Annars ska jag inte göra så mycket idag, får väl ut o skotta snö nångång eftersom det snöar så mycket, men annars inget. Så jag har inte så mycket att skriva, men det blir förmodligen ett till inlägg senare idag också :)





Jag har altid tyckt att du har varit lite klurig, men nu fattar jag ingenting? Du säger att jag inte har gjort något, men varför beter du dig då så som du gör? Kan du inte bara förklara?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0