Vill ha!

Inlägget publicerades 2011-01-02
klockan 22:40:21
Jag blev helt plötsligt väldigt sugen på att köpa skor! o jag hittar så himla många fina, men det dumma e ju att det är högklackade skor och när man bor i en håla som jag gör har man ingen användning av sådanna skor, men det är ju alltid kul att kolla ;) tyckte speciellt om dessa som ni ser här nedan :)


Bubbleroom


Schastine Friis & Co



Scorett


Tiamo (mina och Fannys måste-ha skor)

Tiamo

Tiamo.


Skorna högst upp gillar jag extra mycket, synd bara att dom ligger över tusenlappen -.- dom röda är också sjukt snygga och sen har vi ju dom blå ;) mina och fannys måste-ha skor som vi tjatar om hela tiden ;)

Jag letar även efter ett par shorts i läder imitation så om ni skulle se några bra höjta till ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, men de är ju så sjukt snygga ;)

2011-01-03 @ 00:50:53
URL: http://youlie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Snygga skor! :)

2011-01-06 @ 12:41:16
URL: http://www.johannaaaaae.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0