Yesterday was so last year!

Inlägget publicerades 2011-01-01
klockan 19:19:31
Tjenixen alla söta och gott nytt år på er :) Jag kan väl inte direkt säga  att det känns som att det är 2011 nu ist 2010 ( och jag som precis har vant mig vid att skriva 10 i stället för 09 ;p)
Jag var iaf uppe till kl.12.00 och kolla på alla raketer, o hade dom krig på fjället eller? Det lät som att tredje världskriget startat ;) tyvär så såg ju inte vi fyrverkerierna som sköts uppe på fjället hemmifrån oss men himlen lystes upp fint iaf ;)

Idag har jag jobbat från 10-18 så nu är jag hellt slut, jag har sprungit och plockat disk hela tiden och jag fattar inte hur folk tänker, om dom ser att man springer som en dåre med disk på en brika lika högt som mont everets så borde man fatta att man inte kan komma direkt, men nej då då ska man tjata på att det står lite disk på bordet där dom sitter (kan dom inte ta bort det själva då) och sen när dom går så står deras disk kvar på bordet!
Nej ibland kan jag störa mig väldigt mycket på folk, o dom här kunnde ju knnapt svenska heller!!!

Men så är det väl att jobba på Café/Restaurang och det är väl bara att lära sig ;)

Men nu ska jag ta och äta lite så kanske vi hörs imorgon :)


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0