Blogg Break!

Inlägget publicerades 2011-07-26
klockan 12:38:15
Ja jag har haft ett litet blogg break om ni inte har märkt det? ;) men det har varit så sjukt skönt och eftersom det har hänt så mycket under dessa veckor tänker jag inte änns försöka berätta allt eftersom jag säkert kommer glömma allt! ;) så därför gör jag inte det, ist tänker jag bara berätta att det nu är en vecka kvar till att jag flyttar till Malung. känns ganska så sjukt att jag snart flyttar hemmifrån men det är också ganska så skönt och eftersom jag har träffat så mycket nya kompisar i malung så kommer jag nog ha fullt hus ganska så ofta, men jag klagar inte ;) Men nu snart ska mamma och jag dra till falun o hämta en soffa så måste nog dra nu, så vi får väl se när vi hörs igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0