AJJJJJ!

Inlägget publicerades 2011-06-07
klockan 16:22:02
Då var man hemma efter en trevlig dag i Limedsforsen. Dagen började väl sådär med åska och skyfall men sedan klarna det upp och blev sjukt jävla jätte varmt, de var så kvavt att man knapt kunde andas :s Sedan drog jag, Linnea och Stina o sola på kiosken och sedan vidare till Ärån och tog årets första dopp, eller ja årets första dopp för mig o stina, och nu sitter jag här opch hgar nyss märkt att jag har brännt mig på axlarna och har en bränna efter både sport toppen och linnet, kan väl säga att det känns sådär just nu ;) eftersom jag har fått tillbaka min hosta så tror jag att jag skippar intervallerna idag, vill verkligen bli frisk nu orkar inte med det här längre det bara kommer tillbaka hela tiden :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0