FAN!!!!!

Inlägget publicerades 2011-06-29
klockan 12:19:38
Fan att jag ska vara så dum! Varför skulle jag vara så dum och boka upp hela sommarn med jobb?! jag är ledig en och en halv vecka på hela sommar lovet KUL! O jag kan ju inte direkt säga att jag tycker att det är särskilt kul att jobba heller -.- Fan jobbet och träningen har förstört mitt lov som jag trodde skulle bli det bästa på länge! Men vad ska jag göra, det är bara att dra mig upp på morgonen ut o springa o sen dra till jobbet för att sedan dra hem o sova, JIPPIE! Fan va neggativ jag är nu men usch va trött jag är på allting! Men fan jag ska fan ta vara på den tid då jag inte jobbar och göra något kul och vecka då vi e på dalecarlia ska fan bli den bästa på hela sommarn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0