Härligt!

Inlägget publicerades 2011-06-29
klockan 21:53:59
Nu är sommaren här på riktigt, så himla skönt när man kan gå ut i shorts och linne utan att tänka på att ta med en kosta eller något ifall det börjar blåsa! Men något som drog ner lite på mitt glada humör nyss var att mamma berättade att det ska vara lika fint väder imorgon sen kommer regnet igen, JIPPIE! eller? Nej usch men får hoppas att solen tittar fram igen under alla tjocka moln speciellt hela vecka 28 då vi drar med fotbollslaget till Borlänge på Dalecarlia! Längtar som fan nu asså! :D Men nu tror jag att jag ska gå o hämta en bok o sätta mig ute i kvällssolen och lyssna på musiken från 7 rum och kök eller Trädgår´n som det heter nu som har smyg öppning idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0