Jobb!

Inlägget publicerades 2011-06-30
klockan 20:47:26
Är nu hem kommen från ännu ett jobbpass och har precis stoppat i mig lite rökt sik, sjukt gott!
Den här veckan har jag insätt att jag har väldigt lite sommar kläder, så därför blev jag väldigt sugen på lite internett shopping eftersom mamma inte ville åka iväg med mig o shoppa så därför har jag spenderat den mesta tiden efter jobbet med att leta kläder fast det värsta e ju att jag inte kan betala själv så jag får nog be mamma lite snällt o hoppas på att det snart kommer ett paket på posten ;) Men något som jag länge velat ha är ett par boots som jag kan använda både på sommaren och vintern dessa skor tyckte jag va väldigt fina men jag vet inte om jag vågar beställa, skulle vara tacksam av lite hjälp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0