Klappat o klart!

Inlägget publicerades 2011-06-05
klockan 17:52:49
Då var allt förutom en brun kropp fixad till skolavslutningen för min del. Klänningen är insydd jag har fått mina skor som tyvär är lite stora så vi får fixa det på något sätt och jag har beställt rosor. Tänk snart är det slut och man kommer kanske inte träffa vissa människor som man nu kännt i tre år och det kommer bli den där pinsamma tystnaden om ett år när man hälsar på någon som man kännt sen man gick på dagis, men det är väl så det ska vara men det är lite sorgligt och jag tror inte att jag är redo att sluta Ungärde än... Men nu ska man inte deppa över det utan nu är det bara att börja tagga inför skolavslutningen som jag hoppas blir en fantastisk rolig dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0