:o

Inlägget publicerades 2011-06-19
klockan 20:22:11
Hej på er! är nu hem kommen från stockholm där vi varit i helgen hade det väldigt mysigt men dock ett väldigt tråkigt hotell om jag får säga det själv ;) men helgen avslutades iaf bra med en massage och en ny system kamera, kommer nog bli mycket bilder på bloggen fram över ;)
något som däremot inte har varit så bra är att min kära dator har dampat ihop igen :o Fan för datorer var nära att den hamna i papperskorgen igår men jag han hejda mnig innan ilskan tog över som tur var ;) Men eftersom den nu har gått sönder kommer det inte bli så mycket bloggande förän jag har lagat min eller köpt en ny! ;)
Men nu ska jag gå o trycka i mig lita mat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0