Sommarlov!

Inlägget publicerades 2011-06-11
klockan 17:31:25
Ja då har sommarlovet startat, kan inte riktigt fatta det än men nu är det slut på nian! Och går kvällen var den sista med hela nian. Jag kommer sakna alla så sjukt mycket! vill inte gå ur nian :( Gårkvällen var också helt okej hade kunnat varit bättre om det bara varit nian men det är inget jag kan göra åt. Idag skulle jag kanske ha åkt till Malung där jag förmodligen hade träffat mer än halva klassen, men eftersom jag är så sjukt trött efter går dagen stannade jag hemma och körde ett fys pass ist. Men nu börjar det åska rejält så ska nog gå ur datorn eller iaf dra ut sladden ur väggen och kanske slå igång en film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0