Tatuering!

Inlägget publicerades 2011-06-21
klockan 16:42:19
Har nu just nu snöat in mig på tatueringar o jag vill så himla gärna ha en! Pratade med mamma om det och hon hade inget emot det och egentligen kan hon väl inte ha det heller eftersom både hon och pappa har tatueringar ;)
Men då var det ju bara det ska va och vart? väljer mellan en snöflinga och en "musiknot" och om den ska sitta lite ovanför fotleden eller på insidan av handleden. Jag kan verkligen inte bestämma mig och det är så himla svårt att hitta en bra bild på en snöfliga så man vet undefär hur man vill ha det ;) Det är lättare med noten för den vet jag hur den ska se ut ;) Men ska väl be mamma om lite råd och tjata lite så får vi väl se hur det blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0