Telefon jävel!

Inlägget publicerades 2011-06-17
klockan 11:35:33
Fan för den jäveln som ringde på hem telefonen för en timme sen och vägrade lägga på!! Jag vart ju tvungen att gå upp :o nej inte okej alltså! ;) hade lätt kunnat sova en stund till ;)

Denna vecka har det inte blivit så mycket bloggande, men det har inte varit världens lättaste vecka heller har gått från att må hyffsat bra till att må jätte dåligt. Jag vet inte vad det är för fel på min kropp men något är det så igår var jag till doktorn men dom hittade inget fel (som om jag inte redan viste det-.-) men jag fick iaf nå tabletter som jag skulle äta dagligen i två veckor.

Men nog om det! Idag drar jag och familjen till Stockholm för att spendera helgen där med kisunerna och morfar så förmodligen blir det inget bloggande men jag bloggar så fort jag har tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0