London

Inlägget publicerades 2011-03-02
klockan 19:28:30
När jag hörde att vi kanske skulle åka till London i början av sommaren med lite släkt, förstod jag inte vad man skulle göra där liksom? då kan man ju lika gärna åka till typ stockholm (var nog inte på bästa humöret då heller) Men efter att jag har läst på Kenzas blogg om att hon nyss varit i London och att hon tycker att det är sjukt bra där, och nu på Tyras blogg att hon hälst av allt skulle vilja flytta till denna fantastiska stad kan man ju inte annat än att byta uppfattning! Vistt hade jag hällre åkt till typ New York, som för övrigt ligger på min lista på platser jag måste besöka innan jag dör ;) Men jag börja inse att London e nog inte så pjåkigt o nu gör jag inte annat än att verkligen hoppas på att det blir av!
Tänk va mycket man kan shoppa! det ändå negativa är väl att vi ska åka dit med kusinerna (det är nog orsaken till att vi inte åker på någon badsemester) för jag klara verkligen inte av dom! men eftersom det bara blir en helg hoppas jag att jag klarar mig ;)

Men jag litar på Kenza och Tyra o hoppas på att London kommer överträffa mina förväntningar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0