Nu äntligen!

Inlägget publicerades 2011-03-02
klockan 18:20:21
Nu äntligen tror jag att det håller på att släppa! Sid åkningen har varit på botten nu ett väldigt långt tag, men jag tror äntligen att det är påväg uppåt. Men egentligen ska man väl inte ropa hej förän man vet helt säkert, men jag känner verkligenv på mig att det börjar komma tillbaka nu!

Men nog tjatat om min skidåkning. Imorgon åker jag och Fanny till Mora för att hämta mina linser o kanske hinna med att shoppa lite, tänkte att jag tar med henne eftersom att det inte blev något uppsala i veckan ;) Men det ska iaf bli hur skönt som hellst att äntligen så linser så jag kanske börjar se något när jag åker skidor ;) (o slippa dom obekväma glasögonen ;))
Men nu ska jag kopla in datorn i tv´n o kolla på lite film så ni får ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0