Tjenixen! De har varit en lång dag idag, ...

Inlägget publicerades 2011-03-06
klockan 17:51:36

Tjenixen! De har varit en lång dag idag, det började med att jag gick upp kl.04.00 för att åka till vasaloppsstarten o jobba där jag stod vid elit ledet o gjorde lite olika uppgifter. Efter starten drog vi hem o mamma o jag bytte snabbt om o satte oss i bilen igen o åkte till Borlänge för att hämta brorsan som var där o tävla. Nu sitter vi i bilen igen och har precis åkt förbi Vansbro där vi stannade till på godis affären, har aldrig varit in där så de var lite nytt ;), men nu sitter jag iaf o proppar i mig godis o jag kom precis på att jag har glömt att träna på läxan som jag har till imorgon :s Aja jag får rå plugga när jag kommer hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0