Va fan!

Inlägget publicerades 2011-03-04
klockan 22:55:58
Men nu får väl ändå sverige ta o ge sig! när våra motståndare inte änns längre får göra vad dom vill när man korsar mållinjen längre då e de fan sjukt!! Hela sverige är upprörda över att Northug bromsa och klev över mållinjen eftersom han var så överlägsen, men visst kan jagh hålla med om att han snudda lite vid linjen till arrogant när han prata med den svenska pressen efteråt, men herre gud säger jag bara!! Vi har ju gjort extakt samma sak själva på ett stort mästerskap t ex nu under alpina vm på parallellen då en av de svenska herrarna (kommer inte ihåg vem men det kvittar) var så överlägsen att han bromsa och vände sig om o körde baklänges över mållinjen, men då är det okej! o när vi vinner då kan ingen slå oss men när vi förlorar då skyller man på allt annat än att erkänna att man inte kan bättre o det gäller inte bara längd utan precis alla sporter i sverige, spelar ingen roll vilken!  De är väl bara att träna hårdare o köra ifrån dem nästa gång satt man kan göra lika dant?
Nej men Sverige är ett konflikt räddt meddelmåttigt allmänt överklassigt land så är det bara men ingen varken kan eller vill erkänna det! Jag blir bara så irriterad!
 Jag vart bara tvungen att få skriva av mig detta o jag hoppas att jag inte är den ändå som tycker så här!

P.S ni får ju nu inte tro att jag hatar sverige för det gör jag då verkligen inte! utan jag har bara lite åsikter ;) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0