13!

Inlägget publicerades 2011-05-04
klockan 20:40:19
Ja bättre sent än aldrig brukar man säga va? Men nu kommer iaf lite bilder på kläderna jag köpte när jag och Fanny var i uppsala. Tretton saker tror jag det blev ;) (Ni får ursäkta kvalliteten på bilderna, mobil bilder)

Oversize shorta från BikBok



Brun "Mocka" shorta från H&M (Dock väldigt skrynkligt eftersom det inte går att stryka)



Vitt Linne från Vila



Jeans från Vero Moda



Svarta jeans med högmidja och dragkejda i bak från Vero Moda



Brun stor väska från H&M



Linne med djuprygg från monki



En gul BH från Lindex, halsband med fjäder från Gina Tricot, Saltvatten spray från phc och mascara från maxfactor.



Cream färgat linne/blus från Gina Tricot



Kommentarer
Postat av: Stina

Wohooo! :D Nu är jag nöjd! Fina saker! :)

2011-05-05 @ 16:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0