17 dagar kvar!

Inlägget publicerades 2011-05-10
klockan 17:10:43
insåg idag att jag bara har 17 dagar kvar i skolan, huuuur skönt?! Men i nästa sekund inser jag också att det kommer inte bli nå lätta 17 dagar heller, hur mycket som hellst ska bli klart i skolan och jag känner att det inte kommer att gå så skol trött som jag är, och jag kan ju inte direkt säga tt jag har brytt mig så jävla mycket om skolan tidigare i nian,  så hur ska det då gå nu? aja jag får väl kämpa mig igenom det här och bara tänka på hur lite jag har kvar :)
Resten av dennadag ska jag iaf bara njuta för det här är sista dagen av mitt förra liv, om man nu kan säga så? För imorgon börjar allvaret! vila var 7 dag och sten hård träning, jippie!! eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0