Deppig

Inlägget publicerades 2011-05-22
klockan 21:43:33
Fan att det ska vara så svårt! tänk om det hade kunnat varit lätt för en gångs skull, bara veta vad man vill, veta hur man känner och vad man tycker och tänker om saker och ting. Nej men va fan ska det vara lätt för? det är väl meningen att man ska tänka possitivt men jag klarar fan inte mer allt går bara åt skogen ingenting vill gå min väg och du gör det inte bättre! För en stund lyckas jag se att det tänds men lika snabbt slocknar det.
Fan vilket deppigt inlägg men jag vart tvungen att skriva av mig lite men det finns så mycket mer jag skulle vilja skriva men då blir det bara fel! så godnatt ni som orkat läsa detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0