Herregud!

Inlägget publicerades 2011-05-09
klockan 18:13:33
Ja då var man hemma från ännu en dag i Malung, känns som att jag har varit där ganska så mycket på slutet men det är väl bara att vänja sig antar jag ;) som sagt var jag ju iaf i Malung hela dan idag o hade lite information och genom gång inför gymnasiet, så nu sitter jag med mitt tränings schema framför mig och jag håller redan på att svimma, vila en dag i veckan fram till att vi börjar skolan i höst puls att jag har både fotbollsträning och fotbolls match och jobb, nä fyfan säger jag bara, men va fan det är bara o bita i!! Och förmodligen kan jag inte vara med på dalekarlia cup (stavning?) heller men så är det. Men nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen en stund och sen äta upp mig lite så vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0