jobb, lägenhet och mat!

Inlägget publicerades 2011-05-06
klockan 15:53:42
Drog direkt från skolan upp på Experium för att prata om sommarjobb, och det blir att jobba på hamncafét skutan i sommar, kommer nog bli ganska nice faktiskt och jag hoppas att det blir roligare där än på cafét på gallerian men det visar sig ;) nu sitter jag iaf och väntar på att mammsen ska komma hem så vi kan sticka till Malung och kolla på lägenhet och sen blir det direkt därifrån till några kompisar som bor i Malung och käka middag. Had faktiskt jätte gärna stannat hemma och dragit Amanda med mig men nu blev det ju såhär, men om vi kommer hem tidigt kanske vi kan svänga förbi o hämta upp henne (hoppas på det) Men förmodligen blir vi väl kvar i malung ganska så länge :(
Men nu ska jag byta om lite så hörs vi sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0