Matematik för hela slanten!

Inlägget publicerades 2011-05-04
klockan 19:01:29
Ja var det inte nationellt prov imorgo nigen då? jo visst var det så, så nu sitter jag o pluggar matte för hela slanten, eller ja man avbryter väl ibland för att kolla fejjsan men det behöver vi ju egentligen inte tala om ;)

Annars har dagen varit ganska så chill, dagen i skolan gick faktiskt väldigt fort! och det var tanken att jag skulle åka till malung på fotbolls träning men stanna hemma o gick på gymmet och plugga ist ;)
Efter att jag har pluggat lite ska jag avbryta en snabbis och göra Stina lite glad, har nämligen lovat att läga ut lite bilder på det jag köpte när jag var i uppsala så det kommer ett inlägg lite senare med det :)
Men nu ska jag fortsätta plugga en stund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0