Medicin

Inlägget publicerades 2011-05-19
klockan 20:08:53
Sitter o tjockar i mig medicin (läs godis) för att försöka dämpa snuvan lite ;) mådde ju inte alls bra igår i skolan men jag kämpa mig igenom dagen men när jag kom hem däcka jag direkt i soffan, jag hade alltså feber så det blev varken träning eller fotboll för min del. Drog till skolan iadg iaf även fast jag kände att jag inte mådde nå bra och det resulterade i att jag drog hem med den tidiga bussen, fick ju lite gjort i skolan iaf ;) Men i morgon ska jag till skolan! har prov och sen är det kort dag så det klarar jag ;) Blir ju kanske bio ïmorgon också om det nu inte är så att Frida hellre vill till Näset men det visar sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0