Söndag.

Inlägget publicerades 2011-05-01
klockan 16:37:36
Ja då var jag hemma igen då, hade en riktigt trevlig kväll igår hos Fanny med många skratt. Visst hade jag kanske velat vara där alla andra var och det hade inte skadat om någon hade hämtat mig och och så klart Fanny och Evelin också, men jag hade jätte kul hos Fanny o jag hoppas att att det blir fler gånger!

Nu borde jag egentligen plugga lite matte och jag ska nog faktiskt ta tag i det och göra det också för det är fan nationellt prov på torsdag och jag kan ingenting! :s
Så jag ska nog göra det nu sen ikväll blir det grillat o sen kanske jag avslutar dagen med en kvällspromenad, har gjort det nu några dagar på lovet och det är så himla skönt!
Men ha det bra så länge!

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0