Va konstigt! :o

Inlägget publicerades 2011-05-22
klockan 12:37:16

hej och godmorgon om man fortfarande kan säga så ;)vaknade för ungefär en halv timme sen, så himla skönt att få sova ut ibland. Igår var ju jag, Frida, Linn, Linnéa och Mathilda på bio och såg Pirates of Carabien 4, det dög väl kan väl inte säga att den var nå bättre än nån annan. Sen drog vi upp till slogboden och där var det väl inge ös direkt så vi drog hem ganska så tidigt, men sen blev det ju en ganska så sen kväll iaf ;)
Eftersom jag har varit sjuk i en vecka nu så har jag ju inte kunnat träna men idag ska jag försöka dra mig till gymmet och köra ett pass så ha det bra så länge!

föresten någon som har märkt att vi inte dog? De var ju verkligen jäääätte konstigt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0