Chock!!

Inlägget publicerades 2011-11-22
klockan 22:46:20

Dagens chock kom när vi fick reda på att en kommande PRAO elev inte har Facebook! Herregud vart har världen tagit oss för det första; man är konstig om man inte har Facebook (man har ett liv skulle jag säga) och för det andra tror folk att bara för att man skriver saker på Facebook är det okej, man utrycker sina känslor på ett sätt som man aldrig skulle göra någon annanstans än framför skärmen. Ingen bryr sig egentligen, man vill bara få folk att tro att man gör det. Facebook har blivit en personlig dagbok om nästan alla dina tankar som alla kan läsa
Jag kan inte säga att jag är nå bättre. Jag är nog en av dem som över konsumerar (om det är rätt ordval) Facebook mest. Jag kan ha kollat igenom alla nya statusar gillat dom jag tyckte var bra för att sedan två minuter senare gå in igen för att kolla alla statusar igen även fast jag nästan är helt säker på att det inte kommit någon ny. Man har inget riktigt liv, man har ett Facebook liv! De e ju fan inte okej egentligen. Men nu ska vi heller inte säga att det bara för dåliga saker med sig för det finns gott om bra saker också!

En stor eloge för er som orkat läsa detta, själv skulle jag slutat vid andra raden ;) men ha en bra kväll o se till att kanske tänka nästa gång ni skriver ut era känslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0