16 killar och jag!

Inlägget publicerades 2011-10-20
klockan 16:05:00
De e fan inte lätt att bo med 16 killar heller. Inte nog med att man får höra en massa sjuka grejer hela tiden, (som man kanske inte alltid skulle velat hört) Men det är också sjukt svårt att komma in i ett kill gäng som tjej. Visst är det kul, men jag känner mig ändå utanför till en viss del. Sen kanske inte jag är det som tar för mig till hundra % heller så lite kanske jag får skylla mig själv. Men hur som hellst är det svårt. Men det blir väl bättre med tiden antar jag. Men sen är det ju inte alla som får åka på läger själv med 16 killar heller ;)
Men jag ska väl ta mig en liten sväng och se vad killarna har för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0