Trötter.

Inlägget publicerades 2011-10-19
klockan 18:08:06
Sjukt seg dag! Började med att jag var livrädd att gondolen skulle lossna och alla skulle dör för att det blåste så mycket. Sen fick jag ont i foten när vi körde i banan så då fick jag köra fritt i stället vilket var väldigt segt. Sen när vi väl skulle åka ner och äta fick jag ju som vanligt så o vänta i tio minuter på maten medans dom andra fick sin direkt. Fysen var också väldigt seg, och sjukt jobbig om inte annat. Så nu ligger jag helt död i sängen och har inte orkat dra mig till duschen vilket jag skulle ha gjort för minst en halv timme sen. Trött.se! Men jag måste nog faktist dra mig till duschen om jag ska våga visa mig på middagen ikväll!

Bjuder på denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0