?

Inlägget publicerades 2011-09-04
klockan 13:22:01

Börjar detta inlägg med att säga att jag är hemma i Sälen, Okej och? tänker ni då, men efter som jag inte viste hur jag skulle börja detta inlägg börja jag så ;) Igår var i alla fall jag och mamma till Karlstad och gick på IKEA känns som att lägenheten börjar likna som att någon bor där nu, känns skönt. Fick även med mig en iPhone 4 och ett par skor hem känns ju heller inte så fel ;)
Om jag ska berätta lite om denna dag så ska jag snart dra till tjärnheden för att kolla när brorsan sparkar ölite boll sedan drar jag hem (känns lite konstigt att säga hem när man bara bott där två veckor) till malung igen. Men nu ska jag beställa hem lite kläder och börja packa lite, så hare gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0