A while a go....

Inlägget publicerades 2012-04-26
klockan 17:35:13
Ja de var ett tag sen jag skrev nu, men bloggandet har inte varit så hög prioriterat nu på slutet, haft ganska så mycket för mig. Eller ja jag har helt enkelt inte haft lust att skriva något.

Annars då? Jo jag var hos en napprapat idag och kollat ryggen, vilket visade sig vara ganska bra att jag gjorde för någon nerv som låg i klämm var det då inte. Har även dragit igång med sången igen, kände mig lite halv rostig idag men det går framåt. Blir en konsert i slutet av Maj så får hoppas att man får lite publik. Belv även bestämt idag att jag stannar är i malung över valborg och hittar på något kul. Drar dock hem ikväll eller imorgon bitti för att jag ska klippa mig så vi får se när jag åker tillbaka. Just nu lutar det mest åt att jag åker imorgon bitti. Men nu ska naglarna få sig lite kärlek och ny färg sen får vi se vad huvudet säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0