deal whit your problem

Inlägget publicerades 2012-04-02
klockan 21:47:46
Men herregud! folk skriver stup i kvarten att livet är förstört efter man gjort slut med sitt ex, man mår dåligt för att man bråkar med någon på. Men herregud deal whit your problems istället för att skriva det på facebook, jag tror ju inte att det löser sig bara för att du skriver det där! Och jag tror absolut inte att du kommer över en kille snabbare bara för att du skriver några deppiga texter om att du har kommit över han på just facebook. Att sedan en person som nästan skriver mest börjar klaga på andra gör mig så irriterad.

Nej det jag ville säga är att ta tag i dina problem, facebook gör det inte åt dig!
 
En disslike knapp på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0