Glad påsk!

Inlägget publicerades 2012-04-06
klockan 17:59:04

Är hemma i Sälen för påsklov som ni kanske förstår. Åkte ju hem redan i onsdags men åkte till Malung över dan igår för att gå i skolan. Idag har jag inte gjort så mycket tog det ganska lugnt på morgonen innan jag tog ett ganska annorlunda beslut för att vara mig och sprang upp till pappas jobb, var länge sen jag gjorde något så drygt och jag klara inte av att springa hela vägen uppför men de är absolut ett mål som jag ska klara av i sommar. Sen jag kom hem sen har jag bara tagit det lugnt, har både sovit och gråtit framför "Dear John" och nu ska jag valuta med ett avsnitt gossip girl innan mamma kommer hem!
Så jag önska alla en glad påsk och hoppas ni får en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0