08/01

Inlägget publicerades 2012-08-01
klockan 20:27:23
Nu är det nära, imorgon 04.00 ska vi sitta i bilen och vara på väg mot Zell am See i Österrike, med första stop i Soltau och Heiden nöjesfält i Tyskland. Ska bli så otroligt mysigt och roligt att dra iväg på den här resan med familjen. Förutom nöjespark i Tyskland och vandring, klättring mm i Zell am see, kommer vi ta oss till Hintertux och köra en eller två dagar på snö. Vi kommer vara borta til Fredag näst vecka, då jag också fyller så kommer spendera min födelse dag i bilen men det gör mig inte så mycket.
 
Jag kommer ha med mig min dator, men eftersom jag inte vet hur det är med internet kan jag inte garantera hur det blir med inläggen här. Men så fort jag kommer hem kommer det en bild bomb det lovar jag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0