13 Februari

Inlägget publicerades 2012-02-13
klockan 19:47:56
Det är 13 februari idag, vilket betyder att det är 14 februari imorgon (väldigt lågiskt) och alla hjärtansdag, en ganska så värdelös dag om jag får säga mitt, men det är ju även för många en väldigt speciell dag. så ska väl inte säga för mycket. Men om det nu skulle vara så att någon får för sig att skicka ett dussin rosor och en liten romantisk lapp hem till min lägenhet skulle jag ju absolut inte säga nej! ;) Okej om något sånt skulle hända kanske jag skulle byta uppfattning om denna dag, men än så länge har det inte gjort det så det är fortfarande bara en vanlig tisdag! Nu ska jag sluta prata om alla hjärtans dag och börja göra iordning lite i lägenheten tills min praois kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0