Kan inte sova!

Inlägget publicerades 2012-02-04
klockan 08:29:46

Jag kan verkligen inte sova på nätterna med det här jävla skyddet på benet! För det första kan jag inte röra mig och för det ändra gör jag illa mig med det andra benet på den hela tiden! Men de är lika bra att ha den på, för om jag skulle komma i fel läge med knät när jag inte har den på mig tar det bara ännu längre tid att läka. Kan ju inte heller säga att det blir speciellt mycket bättre när man har en stor kluns till hund bredvid sig hela natten som tar upp hela sängen och ska ligga så nära att han ligger på mig! Men han är så gullig så det gör inget men han får då utstå nån spark ibland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0