Saknad!

Inlägget publicerades 2012-02-29
klockan 22:17:16

Kvällen har bjudit på en mycket trevlig middag med många skratt och gamla minnen, med tre saknade personer. Sara har jag inte träffat sen jag gick i sjuan vilket är väldigt konstigt. Trode att det kunde bli lite stelt, men icke! har inte skrattat så mycket på länge och det var inte en ändå stel stund! Rebecka har jag inte heller träffat på några år men inte heller där var det stelt. Mathilda har jag ju ändå träffat i sommras men det var ju ändå en stund sen det också. Men vi hade i alla fall grymt kul och vi måste absolut göra om det! Redan på Fredag ska nog jag Sara ocg Rebecka ut och åka skidor vilket i såna fall kommer bli väldigt trevligt!
Har inte lagt upp in nå bilder på datorn än men imorgon ska jag se till att det kommer upp lite bilder. Men nu ska jag sova så jag orkar upp på morgon träningen imorgon!

Bild från facebook-
Jag, Mathilda och Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0